Hårtransplation

Her debatteres alle former for kosmetisk plastik- og intimkirurgi. Del dine erfaringer, eller stil spørgsmål til andre der har stået i samme situation som dig.

Hårtransplation

Indlægaf Gæst » fre 14. okt 2005 16:58

Hejsa
Jeg har fået foretaget en hårtransplation i Polen for 16 dage siden, jeg kan allerede mærke de små hår gro, men jeg har stadig små røde prikker i toppen er der nogen der ved hvornår disse forsvinder.
Gæst

Hårtransplantation

Indlægaf Dia » tors 1. dec 2005 19:54

Hej.. Jeg vil bare høre lidt om din overstået hårtransplantation. Jeg overvejer selv, at få foretaget en hårtransplantation. Hvis du havde mulighed for at skrive et par ord.(Pris, antal hår o.s.v!

På forhånd tak..
Dia

Indlægaf Gæst » lør 10. dec 2005 15:29

Hej.
Jeg gav 30000 kr for det. jeg fik 1500 graft, hvor der er 2-3 hår i hver graft. Nu er det ved at være 2,5 måned siden, og de små nye hår gror, men de gror langsomt. Jeg har et ar i nakken, så stadig kan ses hvis man ved det, der er ikke nogen der har opdaget at jeg har fået det lavet, da jeg har gået med kasket. Jeg er utrolig godt tilfreds med resultat indtil videre, og kan varmt anbefale at bruge kirurgirejser.
Mvh Mig
Gæst

Ok..

Indlægaf Dia » man 12. dec 2005 19:30

Ok. MANGE tak for din hjælp..
Dia

Indlægaf hakan » tors 12. okt 2006 01:32

hej

jeg tænker også på sådan en hårtransplantation der

men er bare i tvivl de hår de fjerner fra nakke området vokser de igen eller hvordan hvorledes?

jeg er 21 år har lidt tindinger osv men taber stadigvæk hverdag omkring 50 hår er det normalt eller skal jeg vente med at få foretaget en hårtransplantation?

dagligt tager jeg 1mg propercia pille 3 stk stærk b vitamin og regaine til håret

en som kan besvare mit spørgsmål vil jeg blive glad

hej så længe
hakan

Re: Hårtransplation

Indlægaf mfp » ons 8. jan 2014 01:35

Hej

Det sidste års tid har jeg tænkt på en hårtransplation, er der nogen der kan anbefale noget her i Danmark, føler mig lidt usikker på at tage til udlandet?
mfp

Tilbage til Plastik- & intimkirurgi